FAQ Fysio Flow App

Er der problemer med visning af film eller download af programmerne?

Som udgangspunkt er alle film klar til afspilning og download. En klient har kan se offline i 10 dage for hver gang Fysio Flow programmet downloades, og skal så downloades igen for nye 10 dage).

Så længe du har givet en klient adgang til et program i Fysio Flow App, er visning af film og programmer som udgangspunkt i orden. Der kan dog være lokale forhold hos den enkelte der kan udgøre benspænd for visning og kvaliteten af visningen.

Her er hvad du, eller din klient kan gøre, dersom der er problemer med visning af programmer (træningsfilm):

- Har du genstartet dit device?

- Har du opdateret dit device?

- Er dit device så gammelt, så det ikke kan opdateres?

- Er din lagringsplads så lille på dit device, at der ikke kan downloades (mange fotos, videoer, apps etc)?

- Har du ryddet op i dine åbne browservinduer, og lukket dem du ikke skal bruge?

- Er der mange andre der har været på dit netværk, eller som bruger det samtidigt, kan det svare sig at fjerne så mange brugere som muligt (slukke wifi på de devices) for at få bedst mulig forbindelse (selv om du har et godt, og hurtigt netværk, kan det overbelastes, og det er ikke nok at sidde tæt på hvis det trænger til en lille "rengøring")

- Er der mange andre der har været på dit netværk, eller som bruger det samtidigt, kan det svare sig at slukke din browser, så den kan genstartes. Gør det jævnligt, hvis der er mange brugere (hjemmearbejde, hjemmeskole etc). Det er ikke nok at sidde tæt på hvis dit netværk trænger til en lille "rengøring"

- Har du evt. et andet device, der er nyere og mere opdateret - evt. med mere plads?

Har du tilmeldt dig Fysio Flow App Abonnement, men kan ikke logge ind på Fysio Flow App?

Bemærk at når du betaler for dit Fysio Flow App Abonnement på www.fysioflow.dk, har du mulighed for at oprette en bruger, logge ind og redigere din profil, håndtere dit Fysio Flow App Abonnement og opsige dette. 

Men: Dette login kan ikke bruges i Fysio Flow App! Du skal oprette et separat login til din Fysio Flow App på dit device. 

- Du modtager ved tilmeldingen til Fysio Flow App Abonnement en email med instruktioner til hvordan du opretter dit login til Fysio Flow App, og du kan derefter bruge det til at logge ind i Fysio Flow App.

- Du kan også klikke "glemt adgangskode?" på Fysio Flow Apps forside, og få et link tilsendt din mail hvor du opretter dit kodeord. Bemærk at dette først er muligt når vi manuelt har oprettet din adgang, og det kan tage 1-2 arbejdsdage fra dit køb. 

 

Som borger/bruger af Fysio Flow App, skal du blot have din Fysio Flow instruktør til at tilføje dig og give dig adgang til et Fysio Flow program. Du modtager en mail med login instruktioner når din terapeut har givet dig adgang.

Har du ikke modtaget nogen mail? 

Spørg din terapeut om det er den rigtige email der er tastet ind (bemærk at nogle emailudbydere ikke godkendes til at modtage mails). De fleste fejl skyldes dog tastefejl.